joi, 8 martie 2012

Mănăstirea Dragomirna

Mănăstirea Dragomirna într-o zi înnorată de martie
Duminică, 4 martie, aveam planificată începând cu ora 9.oo deplasarea la Mănăstirea Dragomirna, acolo unde, împreună cu colegii de la cursul foto ținut de ieșeanul Ozolin Dușa în Suceava, aveam planificată prima ieșire la fotografiat, după două cursuri teoretice.
Cum cu doar o oră înainte de plecare, vremea a devenit urâtă (viscol puternic) mă gândeam că nici nu pot ieși din casă, darmite să ajung la curs, la Suceava. După doar 15 minute a ieșit soarele, semn că viscolul iscat de nicăieri mai devreme era doar o răzvrătire a Babelor de martie și am reușit  astfel să fac joncțiunea la ora stabilită cu colegii și antrenorul nostru. Ora 9.30 ne-a găsit deja în curtea Mănăstirii Dragomirna, acolo unde am reușit să fotografiem ce ne-am propus, chiar dacă spre ora 11.00, atunci când am plecat spre Suceava, vremea s-a răzvrătit din nou.
Împărtășesc cu voi câteva dintre fotografiile făcute cu prilejul acestei ieșiri, cu rugămintea de a nu le critica excesiv, având în vedere că practica de duminică a însemnat pentru mine o mai bună înțelegere a unor funcții ale aparatului foto (rămase în latență din neatenția mea, până acum) și implicit am experimentat mult. 
ENJOY IT!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu